divendres, 8 d’agost del 2008

La sorpresa de Chicago

by Anna

Sé que l'anterior missatge l'hem escrit fa poc, però no volia esperar per explicar-vos el nostre descobriment d'avui: la ciutat de Chicago. Els primers que l'habitaren foren els indis, que l'anomenaren 'chicaugou', que significa poderosa, forta, gran... i aquesta és la imatge que dóna, però la sensació de caminar pels seus carrers és corprenedora, una sensació fantàstica i inmensa com de llibertat, un sentiment més real aquí potser que a la mateixa New York, amb el permís de Frank Sinatra, jeje.

La història que amaguen els seus edificis, els detalls dels cartells i botigues dels seus carrers, i la llum i l'espai que no t'esperes trobar, fan que Chicago m'hagi deixat, sincerament, ben sorpresa.

Us deixem un parell de fotografies d'aquesta tarda, perquè pugueu sentir-vos una miqueta més a prop nostre.

I una suggerència musical; una peça de l'inimitable Louis Armstrong, "Go down Moses".


Fotos: Anna Soria

2 comentaris:

Cristina ha dit...

Eiiii nois que sapigueu que això no pot ser sà pels que encara treballem, ens esteu posant les dents ben llargues, però m'encanta anar llegint tot el que escribiu així qe continueu que jo us seguiré per tota la ruta. a més haig de prendre nota perqué el meu maridet és un fan de la ruta 66 per tot el que comporta al voltant del blues.

Doncs res com a bona treballadora vaig a continuar amb la meva feina, vosaltres continueu descubrint les amèriques.

Per cert sóc la Cristina, la ex-companya de feina de l'Ester de la resi.

Salutacions!

X ha dit...

Iep gentussa

Que no us habia dit res.

Ara encara no, (veig que esteu per grans metròpolis), pero aneu en compte, que no vull que el pròxim guió que escrigui sigui el d'una peli slasher de 4 paios catalans fets pedaços en algun garatge d'un psicòpata de l'amèrica profunda. Que collons... si que vull escriure'l!! pero si pot ser, que no sigui basat en una història real, jejeje

Apa, lo dit: molta sort i disfruteu.

Ah, i no se si ja ho heu dit o algo (escribiu massa collons) pero acabo de llegir fa una estona que teniu al Paul McCartney fent la Ruta 66 amb la seva novia model, doncs res si el veiessiu doneu-li records de les meves parts...

Xavi Piñol